Københavns Lufthavn
Carbon Neutral

+ Visuel strategi
+ Design
+ Aktivering

Københavns Lufthavns mål om at blive carbon neutral er afgørende, men ikke nødvendigvis noget passagerne har som førsteprioritet. Derfor blev kampagnen udrullet i et enkelt, markant grønt signaldesign, og bestod af inkluderende og aktiverende budskaber passagerer kunne interagere med eller læse i forbifarten.

Det markante design skabte awareness og den hurtige afkodning understøttede flowet i de travle passagerområder samtidig med at passagerer med god tid fik mulighed for at bidrage til grønne løsninger med deres egne ord, holdninger og tegninger.

Det fungerede som et positivt afbræk med høj samtaleværdi for lufthavnens passagerer, hvilket de mange interaktioner vidner om. Kampagnen er en af de mest huskede kampagner for Københavns Lufthavn blandt passagerer og interessenter.

Aktivering

Terminalerne

Forrige
Forrige

Kræftens Bekæmpelse

Næste
Næste

Republique